Jeg har en blog, hvor jeg blogger nogenlunde dagligt. Jeg har følgere via Google Friend Connect, og så via Bloglovin' (jeg har dog intet link til bloglovin' på min blog)
Mit spørgsmål til jer er: Burde jeg lave en Facebook side, så folk kan følge mig der også? På den måde vil mine venner og familie jo også kunne følge med. Grunden til jeg tøver, er bare at jeg er bange for at virke alt for ego-centreret. Det er jo på en måde en side, hvor jeg beder folk "synes godt om" mig - eller hvordan ser I på det?
Jer, som har en Facebook side - hvordan får I det til at fungere? Hvad skriver I derinde?
Jeg håber I vil hjælpe mig! :-)
Cole said:
Så vil jeg lige spørge jer, om det har gjort nogen betydelig forandring for jer? Med hensyn til læsere. Jeg har ikke rigtige nogen læsere, men foretrækker nu også at holde min blog og min facebook fra hinanden :P Men er folk mere tilbøjelige til at følge via facebook fremfor bloglovin fx?
Det har gjort en betydning for mig, og jeg var også sådan lidt med at jeg helst ville holde det adskilt. Men det er jo heller ikke fordi du poster på din personlige FB, du laver jo en side som folk kan lide hvor det er din 'side' der skriver din personliger står bare som en der liker den. Og så er det op til dig om du vil dele det med alle dine venner på FB eller kun nogle enkelte. (:
SofieLindvall said:
Hold da op det er lang tid siden jeg har været herinde! Sikke mange dejlige svar.. :) Er begyndt at blogge lidt igen - men har det stadigvæk som om, at jeg gør opmærksom på mig selv og beder folk ' like' mig. Det er da lidt ego, ikke? For jovist er det markedsføring for min blog - men bloggen handler jo om mig og mit liv.
Sådan har jeg også haft det. Havde virkelig ikke lyst til at lave den der "SE MIG" som det jo egentlig er, men har virkelig fået flere der følger. Og mine venner har virklig været positive over det. (: